3. Pay Per Click reklámozás

payper

A Pay Per Click reklámozás (fizetés kattintásonként) módszere is gyorsan változik. Mára az új technológiákkal sokkal könnyebb elérni és specializáltan célozni a kívánt célpiacunkat. A régebbi, elavult módszerekkel kevésbé lehetett pontosan becélozni az üzenetünkre fogékony rétegeket, inkább csak vaktában lövöldözhettünk, sokkal kisebb hatékonysággal.

Manapság viszont sokkal pontosabban célozhatóvá vált a kívánt célcsoport, ezáltal könnyebb eljuttatni a reklámunkat azoknak, akiket az valóban érdekelhet. Célozhatunk televíziós szokások alapján, adott földrajzi terület szerint, vagy akár pontos életkorskála, kedvenc ruhamárka vagy Facebook kapcsolati állapot és még sok egyéb szempont szerint is. A felhasználók saját maguk által megadott információi alapján sokkal könnyebbé vált testre szabott reklámokat, üzeneteket készíteni és eljuttatni azt egy jól behatárolt célcsoportnak.

Mi elsősorban a Google Adwords szolgáltatását használjuk, illetve ügyfeleinknek is ezt ajánljuk.

Ha szeretné honlapját a Google találati listák első helyén látni, mi szívesen elkészítünk Önnek egy felépített és beállított Google Adwords hirdetési kampányt, amit figyelemmel kísérünk és folyamatosan finomítunk. Ide kattintva kérhet árajánlatot.

4. Túlzottan szövegre épülő weblapok

Miközben a vizuális megjelenítés fontossága az egész interneten növekszik, addig a hagyományos, inkább szöveg alapú weboldalak száma és népszerűsége folyamatosan csökken.
Sokan ragaszkodnak még ma is hozzá, de ahelyett hogy egy hosszú bekezdésben vagy szöveggel elmesélnénk cégünk történetét, fektessünk inkább energiát (vagy pénzt) a vizuális történetmesélésbe. Egy kreatív infógrafikával vagy jól eltalált képpel sokkal könnyebb kiemelni a lényeget és felkelteni a figyelmet.

Ez a trend nem csak honlap készítésnél figyelhető meg. Gondoljunk csak a legnagyobb közösségi média platformokra: Facebook, Pinterest, Twitter, sokkal nagyobb teret kap rajtuk a vizuális tartalom, mint a szöveg.
A szöveg orientált weboldalaknál is fontos, hogy feldobjuk a szöveget képekkel, videókkal, interaktív funkciókkal.
Ha ötvözzük a vizuális elemeket az írott tartalommal, akkor úgy tudunk elmondani valamit, hogy közben folyamatosan fenntartjuk az olvasó érdeklődését.

<< Vissza a cikk első részére

Pin It on Pinterest

Call Now Button